במידה והסימולטור הראה הודעה שהדואר האלקטרוני נשלח בהצלחה אזי אכן הדואר נשלח, במקרים מסוימים מנגנוני סינון הדואר השונים אשר בהם אתה או ספק כתובת האימייל שלך משתמשים מבצעים שגיאה ומסננים דואר זה כאילו היה דואר זבל. במקרים כאלה יש לחפש את הדואר בתיקיית ה-SPAM או JUNK. יש לסמן דואר זה כדואר תקין ולא דואר זבל ע"מ למנוע הישנות מקרים דומים.

בכל בעיה שהיא ניתן לפנות:
» בשעות העבודה לטל' 09-9577714 ולקבל מענה מיידי.
» מחוץ לשעות העבודה באימייל ל- join@nadlanline.com, יש לציין פרטים אישיים כולל טלפון ונציג שלנו יצור אתך קשר בהקדם.




הסימולטור בנוי כך שלא יקרה מצב בו תחויב עבור השאלות שביצעת בטרם קיבלת תשובות וציון. כלומר, במקרה זה ייתכנו שני מצבים:

» התשובות ששלחת נקלטו במערכת אך במהלך שליחת התשובות הנכונות והציון ארעה תקלה ולכן לא ראית הודעת שגיאה, במקרה זה חויבת עבור השאלות שביצעת וניתן בכל עת לצפות בפרטים המלאים של התרגול שבוצע במסך השלישי אשר תחת ''מצב חשבון נבחן''.

» התשובות ששלחת לא נקלטו במערכת ולכן לא חויבת עבור השאלות, במקרה זה אין ביכולות המערכת לשחזר את התרגול שבוצע אולם לא בוצע חיוב עבור תרגול זה ולכן יש באפשרותך לחזור עליו שוב. ישנה סבירות גבוהה לקבל את אותן שאלות בתרגול החוזר במידה ותבחר את אותה התפלגות שאלות עפ"י קטגוריות + רמת הקושי של הבחינה אולם אין החברה מתחייבת על כך.

» בשני המקרים מומלץ ללחוץ שוב על כפתור הסיום ע"מ לנסות לשלוח שנית את התשובות עבור התרגול.
יש לוודא שהאופציה ''שליחת דואר פרסומי'' אינה כבויה במסך הראשון אשר תחת ''מצב חשבון נבחן'', במידה ואכן האופציה פעילה, תקבל הודעה חד פעמית בדואר יום לפני סיום מועד ההרשמה לבחינה.
חבילות התרגול בסימולטור הינן בנפחים שונים מבחינת כמות השאלות הניתנות לתרגול. ככל הנראה כמות השאלות שנותרו לך בחשבון קטנה מ-25 שהיא כמות השאלות בבחינה מלאה. את השאלות שנותרו תוכל לנצל במסגרת תרגול או אימון בנקודות חולשה בלבד, במידה וברצונך להגדיל את מלאי השאלות העומד לרשותך, יש לרכוש חבילה נוספת דרך האתר או טלפונית (09-9577714).